Geachte heer/mevrouw,
Gerardus Evenement Planner organiseert op woensdag 24 april 2013 tussen 09.30 en 13.30 uur bij Het Vechthuis te Utrecht aan de Jagerskade 13-15, http://www.vechthuis.nl een informatieve bijeenkomst speciaal voor de “secretariële wereld”. Daarbij kun je denken aan office managers, management assistenten, (directie/privé/junior/medisch) secretaresse, receptionisten, telefonisten, persoonlijk assistenten, etc.
Tijdens deze dag zullen maximaal 10 bedrijven zich presenteren. Interessante bedrijven kunnen bedrijven zijn die mogelijk interessante vacatures voor de aanwezigen, of zijn het bedrijven waar de doelgroep “secretariële wereld” (geregeld) gebruik van kan maken, of bent u een bedrijf die wil laten proeven van hetgeen wat uw bedrijf bied, etc. Want waar ben je als bedrijf zonder goede rechterhand/secretariële ondersteuner?
Nu willen wij u als startend bedrijf de gelegenheid geven om u te promoten tijdens dit event. Dat zal gebeuren door een kraam die u kunt huren voor 15 Euro tijdens het hele programma. Tijdens de ontvangst, tijdens de pauze en na afloop zullen de deelnemers langslopen. U zult dus goed herkenbaar zijn.
Het concept programma voor deze dag ziet er als volgt uit:
09.30 – 10.00 uur: Ontvangst
10.00 – 10.05 uur: Opening + Toelichting programma Gerardus Evenement Planner
10.05 – 10.15 uur: Presentatie door Ronald de Zeeuw, eigenaar van Vechthuis
10.15 – 10.45 uur: Hoe word ik secretaresse van het jaar? Mogelijke gastspreker: Secretaresse van het jaar 2011 Karin van Peursen
10.45 – 11.30 uur: Politici & secretariële ondersteuning
11.30 – 11.45 uur: Kleine Pauze
11.45 – 12.45 uur: “Wat kan een bureau dat zich richt op ondersteunde functies betekenen voor sollicitanten en bedrijven?” Mogelijke gastspreker directeur van SecretaryMatch BV, Sylvia Voorhout.
Of/en
SecretaresseTeam Nederland
12.45 – 13.00 uur: Mogelijkheid om vragen te stellen aan gastsprekers
13.00 – 13.30 uur: Afsluiting + lunch
Graag hoor ik van u of u van de gelegenheid gebruik wilt maken en aanwezig zult zijn. Wees er op tijd bij, er is maar plek voor 10 bedrijven. Bij genoeg belangstelling zullen we eind 2013 of begin 2014 nog een informatiebijeenkomst organiseren.
Na uw bevestiging zal ik u de gegevens sturen waar het bedrag aan kan worden overgemaakt.
Graag hoor ik iets van u.
Met vriendelijke groet,
Gerardus Evenement Planner
Menno Spiekerman